Sport i rozrywka w jednym

Ćwicz podczas oglądania telewizji. Wielu z nas ma zwyczaj odprężyć się wieczorem przy ekranie i trudno trenować sesje treningowe, w czasie ulubionej rozrywki. Dobra wiadomość jest taka, że ​​Istnieje kilka prostych zmian w rutynowych metodach, które mogą sprawić, że twoja motywacja będzie uzależnienia od rozrywki którą posiadasz. Skręć kanapę i stań podczas oglądania. Spróbuj zrobić przysiady rozciąganie lub podnóżki podczas oglądania.

Co możesz zrobić w domu?

Przenieś rower stacjonarny lub inną maszynę do ćwiczeń, w której możesz ją używać podczas oglądania ekranu. Zacznij od małych ćwiczeń. Wybierz zestaw, który jest dla Ciebie dobry, czy to 30 sekund chodzenia w miejscu czy 20 pompek. Komfortowy, osiągalny zestaw, który można wielokrotnie powtarzać, pomoże ci rozwinąć dobre nawyki i zwiększyć wysiłek fizyczny.
Weź krótki odpoczynek i rozciągnij mięśnie po każdym zestawie. Oprócz rozluźnienia mięśni i rozgrzania ich do aktywności, rozciąganie pomoże również uniknąć bolesności, która może skłonić początkujących do nagłej kontuzji. Jeśli po raz pierwszy od kilku lat grasz w koszykówkę, prawdopodobnie będziesz miał następnego dnia zakwasy, co utrudni ci wkrótce wrócenie. Rozciąganie pomoże złagodzić bolesność Zacznij od 20 minut dziennie.

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *